theme/default/images/header.gif Piratenpartij
Voor een vrije informatiesamenleving.

Startpagina » Afdelingen » Brabant » Fwd: Uitnodiging evaluatie TK2017
Fwd: Uitnodiging evaluatie TK2017 [bericht #15535] Mon, 09 October 2017 21:15
Piratenpartij Eindhov is op dit moment afwezig  Piratenpartij Eindhov
Berichten: 1
Geregistreerd: October 2017
Voor alle geïnteresseerden die op welke wijze dan ook hebben geholpen of
willen helpen.

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Piratenpartij Presidium
Datum: 9 oktober 2017 17:03:43 +02:00
Onderwerp: Uitnodiging evaluatie TK2017

beste Piraat,

'Wat in het vat zit verzuurt niet'.

De Piratenpartij organiseert op 22 oktober de plenaire Piratenpartij
evaluatie van TK17. Alle leden die op welke manier dan ook hebben
bijgedragen aan de verkiezingscampagne, en alle leden die met hun
feedback willen bijdragen aan het succes van de komende landelijke
verkiezingscampagne, zijn hierbij uitgenodigd.

De belangrijkste informatie op een rij:

- De evaluatie vindt plaats in zalencentrum Utrecht-zuid
(http://www.utrechtzuid.nl/route.html).
- De zaal gaat open om 12.00 uur.
- De vergadering begint stipt om 12.30 uur, en eindigt stipt om 17.00
uur.
- Vincent van der Velde vervult de rol van dagvoorzitter.
- Het Presidium assisteert in de organisatie.
- NB: dit is een evaluatie, geen algemene ledenvergadering (de
vergadering wordt niet online gestreamd).
- NB: leden die gedurende de campagne zitting hadden in de campagne
werkgroep, het bestuur of de ledenraad, en/of in de top acht van de
kieslijst stonden, ontvangen een persoonlijke uitnodiging.

De feedback van deze evaluatie zal worden verzameld door het 'permanente
campagne team'. Dit team zal aan de leden vóór de eerstvolgende algemene
ledenvergadering schriftelijk verslag doen van de uitkomst van de
evaluatiebijeenkomst.

De agenda van 22 oktober is verdeeld in twee delen:

Het eerste deel gaat over hoe het de afgelopen verkiezingen is gegaan.
Het tweede deel (na de pauze) is een brainstorm: hoe gaat het de
volgende keer. Het eerste deel volgt voor de pauze chronologisch het
verloop van de verkiezingscampagne. Met jouw gerichte feedback per item
bepalen we de agenda. Stuur je gerichte feedback (vragen en
verbetersuggesties) daarom alsjeblieft per agenda item in antwoord op
deze mail. Op basis van jouw feedback via Email krijgen items meer - of
minder - ruimte in de agenda.

> Deel 1:

12.30 - Opening

Agendapunt 1: werkgroep verkiezingen (periode 12-2015 / 04-2016)
Agendapunt 2: kiescommissie en procedure lijsttrekker verkiezingen
(periode 05-2016/ 06-2016)
Agendapunt 3: lijsttrekker verkiezingen, lijsttrekkers on tour (periode
05-2016 / 06-2016)
Agendapunt 4: programma commissie en verkiezingsprogramma (periode
07-2016 /10-2016)
Agendapunt 5: campagne werkgroep 1 (periode 07-2016 / 12-2016)
Agendapunt 6: kieslijst verkiezingen, ALV in Nutrecht (periode 07-2016
/10-2016)
Agendapunt 7: bestuur 1 (tot 10-2017) bestuur interim (tot 12-2017)
bestuur 3(tot 03-2017)
Agendapunt 8: campagne werkgroep 2 (periode 12-2016 / 03-2017)
Agendapunt 9: posters en flyers
Agendapunt 10: media / social media / stemwijzers
Agendapunt 11: handtekeningen
Agendapunt 12: de campagne bus/camper

14.30 - Pauze

> Deel 2:

15.00 - Hervatting
15.05 - Agendapunt 13: rollen en functioneren
15.30 - Agendapunt 14: campagne strategie en uitvoering
16.00 - Afronden evaluatie / w.v.t.t.k.

16.30 - Sluiten vergadering

Aan deelname aan de evaluatie zijn geen voorwaarden vooraf, behalve voor
de dagvoorzitter. De dagvoorzitter vervult de rol van gespreksleider, en
is gericht op het verzamelen van alle feedback
die een bijdrage kan leveren aan een betere voorbereiding op de
eerstvolgende verkiezingen.

Piraten die een rol hadden in agendapunten 1 t/m 12 zijn hierbij
uitgenodigd om tijdens de evaluatie eventuele vragen uit het publiek te
beantwoorden. Met elkaar kunnen we zo het proces en wat beter had gekund
onder woorden brengen. Kritiek op rollen is wenselijk, maar neem in acht
dat iedereen zich inzette met de beste bedoelingen, en dat fouten
menselijk zijn.

Namens het bestuur,

Met vriendelijke piratengroet,

Alex Haan, Joran de Jong en Gerco Niezing

Presidium PPNL
Vorige onderwerp: Flyer actie zaterdag 14:00 eindhoven
Naar forum gaan:
  


Huidige tijd: Mon Oct 23 04:34:29 CEST 2017